اخبار صنعت چاپ

ساخت وبلاگ

این روزها کارت‌های PVC رواج زیادی در بین افراد، سازمان‌ها و مراکز داشته است و تقریبا می‌توان گفت که جایگزین کارت‌های مقوایی و کاغذی شده اند. این کارت‌ها که از جنس کارت بانکی هستند را می‌توان با قرار دادن یک تراشه الکترونیکی به کارت هوشمند تبدیل کرد. 

 

اما برای چاپ کارت PVC از چه دستگاهی می‌توان استفاده کرد؟

آیا با استفاده از چاپگرهای معمولی مانند چاپگر جوهر افشان یا چاپگر لیزری می‌توان روی کارت پی وی سی چاپ کرد؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که چاپ کارت پی وی سی به وسیله پرینتر کارت PVC امکان پذیر است. وقتی که به دنبال یک گزینه مناسب برای چاپ کارت شناسایی یا چاپ کارت پرسنلی هستید، متوجه می‌شوید که پرینترهای چاپ کارت PVC در سطح بازار بسیار بیشتر از سطح انتظار شما هستند. حالا هر کدام از این پرینترها ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند که امکان استفاده از آن‌ها به عنوان معیار قضاوت وجود دارد. بنابراین انتخاب و خرید مناسب ترین پرینتر کارت از بین پرینترهای مختلف کار دشواری است. برای اینکه بتوانید مطمئن شوید که پرینتری را که برای چاپ کارت انتخاب کردید، مناسب کار شماست یا نه باید به بررسی دقیق نیازهای خود بپردازید و به برخی سوالات که در این خبر به صورت فراگیر به همه آن‌ها پرداخته شده است پاسخ دهید.

 

سوالات زیر به بخش مهمی ‌از انتخاب شما در بهترین پرینتر برای چاپ کارتPVC کمک خواهد کرد:

به چاپگر کارتی نیاز دارید که امکان چاپ دو طرفه را دارد یا چاپ یک رو هم می‌تواند نیاز شما را برطرف سازد؟

برخی از چاپگر‌های کارت، یک رو چاپ می‌کنند که به چاپگرهای یک طرفه معروفند. دستگاه‌هایی که قادر به چاپ در هر دو طرف یک کارت هستند، پرینترهای دو طرفه نامیده می‌شوند. اگر می‌خواهید چاپ رنگی و یا تک رنگ در هر دو طرف کارت خود داشته باشید بهتر است یک پرینتر کارت دو طرفه انتخاب نمایید.

 

هدف شما از خرید چاپگر، چاپ بر روی کارت هوشمند است و نیاز به یک نوار مغناطیسی در پشت کارت دارید؟

نوارهای مغناطیسی نوارهایی هستند که در پشت کارت‌های مگنت قرار دارند. این نوارها داده‌ها را ذخیره می‌کنند و در زمان استفاده از کارت برای برداشت وجه کاربرد دارند. اغلب تولید کنندگان چاپگرها، قابلیت رمزگذاری را حداقل در برخی از چاپگرهای خود اعمال می‌کنند.

 

میزان ماندگاری کارت‌های چاپ شده، چقدر برایتان اهمیت دارد؟

اگر کارت شما نیاز به محافظت به مدت یک سال دارند، چاپگرهایی را انتخاب نمایید که دارای قابلیت لمینت کردن کارت‌ها را داشته باشد. در فرآیند لمینت، یک لایه محافظ نازک بر روی کارت کشیده می‌شود که از تصاویر و اطلاعات کارت محافظت می‌کند.

 

تعداد کارتی که می‌خواهید چاپ نمایید چند کارت است و آیا نیاز به یک چاپگر کارت با تعداد بالا دارید؟

اگر قصد دارید تیراژ بالایی را در سال چاپ کنید. باید در هنگام خرید پرینتر به این نکته توجه نمایید که مدلی را انتخاب نمایید که قابلیت چاپ با حجم بالا را داشته باشد.

 

آیا امنیت کارت و جعل نشدن کارت‌های چاپ شده برای شما اهمیت دارد؟

راه‌های بسیاری برای محافظت از کارت‌های چاپ شده وجود دارد. یک روش این است که از پرینتری خریداری نمایید که قابلیت لمینت و هولوگرافی کارت‌ها را داشته باشد.

 

قیمت پرینتر کارت با بودجه شما متناسب است؟

میزان بودجه شما در خرید بسیار اهمیت دارد و باید بدانید که چه مبلغی را میتوانید برای خرید دستگاه هزینه نمایید. اما نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که باید اطمینان حاصل نمایید که چاپگری را انتخاب نمایید که نیاز شما را پوشش دهد. خرید پرینتری ارزان قیمت که نتواند نیازهای چاپی شما را پوشش دهد یک اشتباه بزرگ است.

 

آیا وجود گارانتی پرینتر کارت برایتان مهم است؟

در هنگام خرید دستگاه چاپ کارت به گارانتی و خدمات پس از فروش دقت نمایید. این مسئله بسیار مورد اهمیت می باشد. چرا در صورت بروز مشکل برای پرینترتان میتوانید سریعا از خدمات پس از فروش شرکت های فروشنده استفاده نمایید.

 

حالا شما می‌توانید در مورد پروژه چاپ کارت پی وی سی خود نیازسنجی کنید و ببینید که با توجه به نیاز خود، می‌توانید چه فاکتورهایی را در اولویت قرار دهید و از چه معیارهایی برای انتخاب پرینتر استفاده کنید. در ادامه ما معروف‌ترین پرینترهای موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد: 

 

پرینتر فارگو 5000

بدون شک  چاپگر فارگو hdp5000  یکی از بهترین پرینترهای چاپ کارت PVC در سطح بازار است که با استفاده از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم فرآیند چاپ را انجام می‌دهد و در آنها نیاز به استفاده از فیلم است. این پرینترها برای کسانی که حساسیت زیادی نسبت به کیفیت چاپ خود دارند و به دنبال چاپ کارت پی وی سی با کیفیت چاپ کارت بانکی هستند، بهترین انتخاب ممکن است. طول عمر بالا، کیفیت بسیار خوب و امکان نصب انکودر های مختلف از برجسته‌ترین ویژگی‌های پرینتر فارگو ۵۰۰۰ محسوب می‌شود. اما مشخصات فنی زیر هم در آن‌ها جالب توجه است:

 

ابعاد پرینتر: تولید شده در ابعاد ۲۹۲ × ۳۱۳ × ۲۳۵ میلیمتر و با وزن ۷۳۰۰ گرم

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی: برخورداری از ظرفیت مخزن ورودی ۱۰۰ عدد کارت و ظرفیت مخزن خروجی ۲۰۰ عدد کارت

تکنولوژی چاپ: قابلیت چاپ با استفاده از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم

کیفیت چاپ: ارائه کیفیت چاپ با رزولوشن 300dpi

سرعت چاپ: قابلیت چاپ کارت تک رنگ و با سرعت چاپ هر کارت در ۲۴ ثانیه و چاپ ۱۵۰ کارت رنگی در یک ساعت

نوع ریبون مصرفی: امکان استفاده از انواع ریبون تک رنگ و ریبون رنگی. ریبون مشکی با قابلیت ۳۰۰۰ عدد کارت به صورت یک رو و ریبون رنگی با قابلیت چاپ ۵۰۰ عدد کارت رنگی تک رو

قابلیت‌های جانبی: ماژول کارت خوان مغناطیسی / ماژول کارت خوان RFID / ماژول دوروزن / کیت تمیز کننده

سیستم عامل مورد نیاز: قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل ویندوز 

 

 

پرینتر هایتی CS200

چاپگر هایتی cs۲۰۰ در بین پرینترهای چاپ کارت PVC سایز کوچک به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها شناخته می‌شود که کیفیت چاپ آن و همچنین قیمت آن اصلی‌ترین دلیل انتخاب آن است. اگرچه در مورد وجود ریبون و مواد مصرفی ممکن است محدودیت‌هایی برای این چاپگرها وجود داشته باشد، اما از لحاظ ابعاد کوچک و همچنین کارایی نسبت به اندازه می‌توانند اصلی‌ترین انتخاب شما برای دفاتر کوچک و دفاتر پیشخوان دولت باشد. در مورد  مشخصات پرینتر Hiti CS200  موارد زیر جالب توجه هستند:

 

ابعاد پرینتر: ساخته شده در ابعاد ۳۵۴ × ۱۹۷ × ۲۰۴ میلی متر و با وزنی نزدیک به ۵ کیلوگرم

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی: ارائه ظرفیت مخزن ورودی ۱۰۰ عدد کارت و ظرفیت مخزن خروجی ۵۰ عدد کارت

تکنولوژی چاپ: برخورداری از تکنولوژی چاپ مستقیم

کیفیت چاپ: ارائه کیفیت چاپ 300dpi با قابلیت پوشش 11.8 میلیون رنگ

سرعت چاپ: قابلیت چاپ ۶۰۰ کارت به صورت تک رنگ با ریبون مشکی و ۱۸۰ کارت به صورت رنگی با ریبون رنگی

نوع ریبون مصرفی: امکان استفاده از انواع ریبون های تک رنگ و رنگی

قابلیت‌های جانبی: برخورداری از حافظه ۳۲ مگابایتی / دارای نمایشگر برای مشاهده تنظیمات دستگاه / امکان کدگذاری و انکود کردن کارت‌های مغناطیسی و کارت مایفر.

سیستم عامل مورد نیاز: قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و مکینتاش. 

 

پرینتر اولیس PEBBLE 4

کارت پرینتر EVOLIS PEBBLE4 یکی دیگر از پرینترهای چاپ کارت PVC است که از تکنولوژی چاپ مستقیم بهره می‌برد و امکان ارتقاء با استفاده از ماژول‌های مختلف را دارد. این پرینتر می‌تواند کیفیت چاپ مطلوبی را نصیب شما کند و از طرف دیگر امکان چاپ به صورت لب به لب را هم فراهم می‌کند. اگرچه پرینترهای اولیس شاید به اندازه پرینترهای فارگو یا هایتی محبوب نباشند، اما از لحاظ کارایی می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب شما برای اهداف مختلف باشد. در مورد ویژگی‌های این پرینتر باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

ابعاد پرینتر: تولید شده در ابعاد ۲۳۵ × ۳۹۶ × ۱۹۲ میلی متر و در وزن ۵۹۰۰ گرم

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی: ظرفیت مخزن ورودی ۱۰۰ کارتی و ظرفیت مخزن خروجی ۵۰ کارتی

تکنولوژی چاپ: استفاده از تکنولوژی چاپ تصعید رنگ / انتقال حرارتی رنگ / چاپ مستقیم

کیفیت چاپ: قابلیت چاپ با رزولوشن 300dpi

سرعت چاپ: امکان چاپ هزار کارت تک رنگ در ساعت و ۱۵۰ کارت رنگی در ساعت

نوع ریبون مصرفی: امکان استفاده از انواع ریبون های تک رنگ با قابلیت چاپ ۵۰۰ کارت تکرو، ریبون اسکرچ با قابلیت چاپ 1000 کارت تکرو و ریبون تمام رنگی با قابلیت چاپ ۲۰۰ کارت تکرو

قابلیت‌های جانبی: ماژول انکودر / ماژول لمینیتور / ماژول چاپ هولوگرام / نمایشگر وضعیت پرینتر

سیستم عامل مورد نیاز: قابلیت نصب بر روی انواع ویندوز، سیستم عامل مکینتاش و سیستم عامل لینوکس 

 

پرینتر XID8300

پرینتر کارت پی وی سی مدل XID 8300 به عنوان یک پرینتر با کارایی نسبتاً بالا و اندازه کوچک شناخته می‌شود که برای مراکز آموزشی و همچنین شرکت‌های صنعتی متوسط بهترین انتخاب ممکن است. از این چاپگر به عنوان یک پرینتر چند منظوره هم استفاده می‌شود که از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم یا انتقال مجدد استفاده می‌کند. به همین دلیل است که پرینتر XID8300 نسبت به استفاده در بسیاری از زمینه‌ها دارای محدودیت است و بیشتر در حوزه سازمانی کاربرد دارد. مشخصات فنی این پرینتر موارد زیر هستند:

 

ابعاد پرینتر: تولید شده در ابعاد ۳۴۳ × ۳۲۲ × ۳۶۰ میلیمتر 

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی: ظرفیت مخزن ورودی ۲۰۰ کارتی و ظرفیت مخزن خروجی ۱۰۰ کارتی

تکنولوژی چاپ: قابلیت چاپ با استفاده از تکنولوژی غیر مستقیم

کیفیت چاپ: قابلیت چاپ با کیفیت و رزولوشن 300dpi

سرعت چاپ: سرعت چاپ ۱۲۰ کارت رنگی در ساعت

نوع ریبون مصرفی: امکان استفاده از انواع ریبون رنگی و ریبون تک رنگ

قابلیت‌های جانبی: برخورداری از ماژول انکودر / ماژول لمینیتور / چاپ کارت نوار مغناطیسی

سیستم عامل مورد نیاز: قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل ویندوز 

 

پرینتر پوینت من TP9200

چاپگر پوینت من TP9200 به عنوان یک پرینتر رومیزی و سایز کوچک شناخته می‌شود که ابعاد آن امکان استفاده از پرینتر در دفاتر کوچک و همچنین در دفاتر پیشخوان دولت را به ما می‌دهد. این پرینتر توسط کشور کره تولید می‌شود و قابلیت‌های جالبی برای چاپ کارت‌های هوشمند و همچنین نصب بر روی سیستم عامل‌های مختلف دارد. البته در مورد پرینتر پوینت من TP9200 قابلیت‌هایی مانند چاپ متون الفبایی و همچنین امضای دیجیتال وجود دارد که آن را به یکی از پرینترهای چاپ کارت PVC برجسته تبدیل کرده است. مشخصات فنی این چاپگر عبارتند از:

 

ابعاد پرینتر: ساخته شده در ابعاد ۲۲۸ × ۱۸۴ × ۳۶۶ میلیمتر و وزن ۵۵۰۰ گرم

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی: ارائه ظرفیت مخزن ورودی ۱۰۰ عدد کارت و ظرفیت مخزن خروجی ۷۰ عدد کارت

تکنولوژی چاپ: قابلیت چاپ مستقیم با استفاده از تکنولوژی حرارتی

کیفیت چاپ: ارائه رزولوشن 300dpi

سرعت چاپ: قابلیت چاپ ۲۰۰ عدد کارت در یک ساعت به صورت تکرو، چاپ کارت رنگی تکرو تا 177 کارت در ساعت و ۱۵۵ کارت ۲ رو در ساعت به صورت رنگی

نوع ریبون مصرفی: پشتیبانی از انواع ریبون رنگی و تک رنگ

قابلیت‌های جانبی: حافظه ۱۲۸ مگابایت / ماژول انکودر برای کارت‌های هوشمند / کد گذاری کارت‌های نوار مغناطیسی

سیستم عامل مورد نیاز: سازگاری با سیستم عامل ویندوز

 

پرینتر اسمارت 30s

از پرینتر چاپ کارت پی وی سی Smart 30s به عنوان یک گزینه مطلوب برای افراد تازه کار یاد می‌شوند و نسبت به توانایی خود به عنوان یک دستگاه ارزان قیمت شناخته می‌شود. این چاپگرها قابلیت چاپ کارت‌های هوشمند را دارند و کارایی آنها از لحاظ هزینه‌ای که می‌پردازید بسیار خوب و مناسب است. در بین پرینترهای چاپ کارت PVC شما می‌توانید از این گزینه برای دفاتر مهندسی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنید. ویژگیهای فنی پرینتر اسمارت 30s عبارتند از:

 

ابعاد پرینتر: ساخته شده در ابعاد ۱۹۰ × ۳۷۷ × ۱۷۲ میلی‌متر و با وزن 3.4 کیلوگرم

ظرفیت مخزن ورودی و خروجی: ظرفیت مخزن ورودی ۸۰ کارت و ظرفیت خروجی ۲۵ عدد کارت

تکنولوژی چاپ: قابلیت چاپ با تکنولوژی تصعید رنگ / انتقال حرارتی رنگ / چاپ مستقیم

کیفیت چاپ: ارائه رزولوشن معادل با 300dpi 

سرعت چاپ: قابلیت چاپ ۶۰۰ کارت تک رنگ در ساعت و ۱۲۸ کارت رنگی در ساعت

نوع ریبون مصرفی: قابلیت استفاده از انواع ریبون های رنگی و تک رنگ. قابلیت چاپ کارت با ریبون تک رنگ تا ۱۲۰۰ عدد کارت رنگ و چاپ با ریبون رنگی تا ۶۰۰ کند

قابلیت‌های جانبی: قابلیت قفل نرم افزاری / حافظه ۶۴ مگابایتی / قابلیت کد گذاری و کدینگ / برخورداری از سنسور هوشمند تشخیص ریبن

سیستم عامل مورد نیاز: قابلیت نصب بر روی انواع سیستم ویندوز 

اخبار صنعت چاپ...
ما را در سایت اخبار صنعت چاپ دنبال می کنید

برچسب : پرینتر کارت,چاپگر کارت,پرینتر کارت pvc, نویسنده : are areousaeidi بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 15:16

چاپ بارکد اغلب به عنوان روشی برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان نادیده گرفته می شوند. بارکد یک انتخاب ارزشمند و قابل دوام برای مشاغلی هستند که به دنبال بهبود کارایی و کاهش هزینه های سربار هستند، هم مقرون به صرفه و هم قابل اعتماد هستند.

 

بارکد احتمال خطای انسانی را از بین می برند. وقوع خطا برای داده های وارد شده به صورت دستی به طور قابل توجهی بیشتر از بارکد است. اسکن بارکد سریع و قابل اعتماد است و زمان بی نهایت کمتری نسبت به وارد کردن داده ها با دست دارد.

 

استفاده از سیستم بارکد زمان آموزش کارکنان را کاهش می دهد. تسلط بر اسکنر دستی برای خواندن بارکد فقط چند دقیقه طول می کشد. علاوه بر این، کارمندان مجبور نیستند با کل موجودی یا روش قیمت گذاری آشنا شوند. این امر همچنین باعث می‌شود که آموزش کارکنان هزینه کمتری داشته باشد، زیرا نیازی نیست که برای زمان آموزشی اضافی به آنها پول پرداخت شود و کارمند دیگری برای آموزش آنها مجبور نیست غرامتی دریافت کند.

 

طراحی و چاپ بارکد ارزان است. به طور کلی، صرف نظر از هدفشان، یا جایی که قرار است نصب شوند، تنها یک پنی هزینه دارند. آنها را می توان از نظر اقتصادی، در انواع پوشش ها و مواد سفارشی کرد.

 

بارکد بسیار متنوع هستند. می توان از آنها برای هر نوع جمع آوری داده های ضروری استفاده کرد. این می تواند شامل اطلاعات قیمت یا موجودی باشد. علاوه بر این، از آنجا که بارکد را می توان تقریباً به هر سطحی متصل کرد، می توان از آنها برای ردیابی نه تنها خود محصولات، بلکه برای محموله های خروجی و حتی تجهیزات استفاده کرد.

 

کنترل موجودی بهبود می یابد. از آنجایی که چاپ بارکد امکان ردیابی دقیق موجودی را فراهم می کنند، سطح موجودی را می توان کاهش داد. این به یک شنیده کمتر ترجمه می شود. همچنین می‌توان مکان تجهیزات را ردیابی کرد و زمان صرف شده برای جستجوی آن و هزینه‌ای که برای جایگزینی تجهیزاتی که گمان می‌رود گم شده است را کاهش داد.

 

بارکد داده های بهتری را ارائه می دهند. از آنجایی که می توان از یک بارکد برای اطلاعات موجودی و قیمت استفاده کرد، می توان به سرعت داده ها را در مورد هر دو به دست آورد. علاوه بر این، بارکدها را می توان به گونه ای سفارشی کرد که در صورت نیاز حاوی اطلاعات مرتبط دیگری باشد. آنها داده های سریع و قابل اعتماد را برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهند.

 

داده های به دست آمده از طریق چاپ بارکد به سرعت در دسترس هستند. از آنجایی که اطلاعات مستقیماً در رایانه مرکزی اسکن می شود، تقریباً بلافاصله آماده می شود. این چرخش سریع تضمین می کند که زمان برای ورود یا بازیابی داده ها تلف نمی شود.

 

بارکدها تصمیم گیری بهتر را ترویج می کنند. از آنجایی که داده ها به سرعت و با دقت به دست می آیند، می توان تصمیمات آگاهانه تری گرفت. تصمیم گیری بهتر در نهایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

 

چاپ بارکد هم ارزان و هم کاربر پسند، ابزاری ضروری برای ردیابی انواع داده ها، از قیمت گذاری گرفته تا موجودی، فراهم می کنند. نتیجه نهایی یک سیستم بارکدینگ جامع کاهش سربار است.

 

اخبار صنعت چاپ...
ما را در سایت اخبار صنعت چاپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : are areousaeidi بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 15:18